Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-16

Röstat till Jerringpriset

Hej och godkväll!

Sitter här och har spammat internet om hur man röstar på Jenny Rissveds i kampen om Jerringpriset....


Jag har själv använt mina tre Duo-röster och SMS:at i mitt försök att hjälpa Jenny fram.

Alltså hon har ju hårt motstånd och det där Jerringpriset har ju allt mer blivit en kamp via sociala medier också. Jag gillar ju sociala medier men tycker kanske inte att Jerringpris och annat ska avgöras där. 
Tove Alexandersson har 3000+ gilla på sin Facebook-sida
Henrik Stenson har 125000+ gilla på sin Facebook-sida
Jenny Rissveds har nästan 52000 gilla på sin Facebook-sida
Peder Fredricson verkar inte ens ha en egen Facebook-sida
Sarah Sjöström har nästan 34000 gilla på sin Facebook-sida

Klart att antalet gillare på Facebook inte avgör Jerringpriset, men det är helt klart en bra plattform att ha när man ska samla röster. Klar fördel för Stenson där, men det gäller ju att ha en trogen skara följare och nå ut med sitt budskap på ett snyggt vis också. 

Jag har ju inte i närheten av andra storheters följarskaror, men jag har ju ett ganska stort gäng trogna läsare och följare både här och där. Så jag gör givetvis det jag kan för att hjälpa klubbkamrat Jenny i detta. Inte för att hon bett mig, utan för att jag vill. Heja Jenny och heja svensk cykel! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar