Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-07

Städdag och planer som inte går som dom ska

Hej och god kväll!

Just nu borde jag ha avslutat Kompiskampen, istället sitter jag och bloggar en stund. I princip hela dagen har jag städat här hemma. Dels vanlig städning men julen skulle också bort. Julgranen eldade jag faktiskt upp. Bit för bit...

Sista bitarna av årets julgran.

Nu är det rent och snyggt här hemma igen, riktigt skönt faktiskt. Trivs ju, precis som antagligen de flesta andra, när det är lite ordning och reda.
Belöning efter en heldag med städning: vörtmackor med ost.

Min plan för kvällen var att lägga Frida i tid för att sedan gå ner och köra Kompiskampen medans dom andra barnen åt lördagsgodis och sånt. En smått genialisk plan, om ni frågar mig. Nu var Filip och Ebbah istället. Hon har slutat med spjälsängen här hemma och det har fungerat bra, ända till idag då.
Snart läggdags 2.0 här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar