Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-17

Det är så halt att man kan åka skridskor på vägen!

Hej och godkväll!

Sitter nu mellan middag och kvällsmacka med barnen runt bordet. De pratar om hästar, YouTube-videos och klistermärken. Jag passar på att blogga lite...
Åt på McDonalds idag på lunchen, gör det ganska sällan men nu har dom El Maco och den är jag svag för...

När jag skulle åka hem så regnade det och var två tre minusgrader... Underkylt regn med andra ord och bilen var täckt med ett lager is.

Bil som snurrat på E16.. Jag såg två olyckor och en bil som fick sladd på hemvägen. Jag höll 80-85 km/h på 110-vägen och det var i omkörningsfilen. Bra ändå att så många kör försiktigt när det är halt ute!

Väl hemma så fick barnen göra något som dom längtat efter sedan jag gjorde min video med skridskoåkning på vägen. Dom åkte också skridskor på vägen!

Här kan ni se Ebbah och Filips video på när dom åker skridskor på vägen tidigare idag:


Nu är det dags för mig att lägga Frida, sedan blir det lite småfix innan övriga barn ska i säng. Någonstans innan jag somnar så ska jag också försöka träna. Ni får kika in här imorgon igen för att se hur det gick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar