Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-03

Så pendlades det lite då

Bild från i morse. Älskar det här supervintriga landskapet som vi har nu. Snö, snö och snö!

Sex timmar efter att jag klev av testcykeln så satte jag mig på vintercykeln. Då hade jag ändå hunnit sova lite drygt 3½ timme mellan passen också! Det behöver kanske inte sägas, men benen var lite slitna efter tre hårda dagar och så lite sömn. Så jag behöver väl inte säga att benen är ännu mer slitna nu? Tänkte väl egentligen ta en vilodag imorgon men eftersom jag glömde busskortet på jobbet så är det lika bra att köra en femte dag med träning.
Tänkte göra en sådan där effektiv morgon igen. Ni vet? Vakna, kissa, borsta tänderna och hoppa i cykelpyjamasen.

Cykelpendlingen går inte snabbt, men ganska så långsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar