Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-23

30-sekundare

God afton vänner!

Jag har ju onekligen börjat hamna rätt i grundform och tjugorna sitter ju verkligen där dom ska. Mars står ju för dörren och det börjar väl bli dags att vänja kroppen vid intensiv mjölksyra också. Har inte kört trettiosekundare under hela vintern, men idag blev det fem fräscha halvminutare. Oj, jösses vad det gjorde ont.

Bara för att köra ner benen lite så öppnade jag passet med en fyraminutare på 437 watt (408 monarkwatt). Var givetvis tokstum efter den chocköppningen, men efter några minuters lättare cykling så satte jag fart med trettiosekundarna. Mellan varje intervall så vilade jag cirka fyra minuter.
Effekten blev följande:
731 watt
709 watt
690 watt
687 watt
690 watt

Eftersom jag inte kört detta tidigare i vinter och mina konkurrenter är så fruktansvärt dåliga på att publicera siffror så vet jag inte riktigt om det är bra eller dåligt. Anledningen till att jag publicerar alla mina siffror är för att det inte spelar någon roll om det är bra eller dåligt. Det här är vad jag presterade idag och det behöver inte ha någon betydelse vad jag körde för effekt på mina trettiosekundare idag när vi tävlar mot varandra i sommar.
Stum. Det här var ändå bara efter första eller andra trettiosekundaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar