Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-02

Kväller

Frida närmar sig två månader med stormsteg och kan nu roas med annat än matning, blöjbyte eller sömn. Guld!


Tjena folket!

I kväll har jag skottat, sopat och spolat Öijer Arena. Det var väl ändå på tiden att det stänktes lite vatten på den där arenan igen. Allt snöande och fortsatta barnlekandet på den har väl gjort att den sett bättre dagar men nu är det dags att åter glänsa igen till Filips kalas.
Sitter nu och googlar hockeymål. Han önskar sig ett större mål, kanske till och med fullstort? Vi har ett litet mål, men det är ju tydligen inte så skoj!? Har hittat målburar för street hockey, inte lika robusta och tåliga som riktiga hockeymål. Men betydligt billigare. Kanske räcker för ett barn som vill leka lite. Å andra sidan så vet jag ju att det alltid är bäst att köpa rejält direkt. Pojkvaskern växer ju också och med lite skotträning så lär vi ändå snart behöva uppgradera oss. Har ni tips på målburar?

Skyddsnät att ha bakom kortsidorna på arenan får bli nästa säsongs investering...
Det har ju tagit lite tid det där med arenan, men bara ungarna har en bra plats att leka på så är jag nöjd.

Själv så tänkte jag göra ett desperat försök att förbättra min fysik, så nu är det dags för detta:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar