Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-24

Skoterspår?

God morgon vänner!

Nu sitter jag vid datorn och äter frukost. Förbereder mig för ett distanspass där fokus kommer ligga på skoterspår. Det ska nästan bara bli skoterspår i bästa fall. Frågan är bara hur bra skoterspåren är just nu, det har ju varit plusgrader dom senaste dagarna även om temperaturen här hemma just nu ligger på -0.5.Det hade ju gärna fått vara -5 istället. Jag ska ju i alla fall norrut, och norrut borde ju innebära kallare. Dessutom så ska jag ju upp på högre höjder än jag är nu, vilket också borde innebära kallare. Om spåren inte håller så har jag just nu ingen plan B, men jag får väl improvisera lite?

Jag skulle haft en fatbike...

Har jag lite tur så blir ju dagen så här. Men molnigt då.

Har jag otur så blir dagen mer så här.

Hittade en karta med lite skoterleder igår, skoterleder.org. Eftersom den bygger på att folk själva laddar upp skoterleder så är den ju långt ifrån komplett, men den ger ju onekligen lite inspiration i alla fall.

1 kommentar:

  1. Kolla kartman.se, där finns jättemycket skoterleder inlagt. Jag hade den kartan i min gps när jag körde från bjursås, bland annat upp till toppen av ärtknubben:)

    SvaraRadera