Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-11

Åtta timmar nattsömn

Sa jag att jag var sliten? Efter hockeyn så lämnade jag barnen hemma, åkte och handlade, kom hem igen, packade upp matvarorna och la mig i soffan för att prata med Ronya och kolla sociala medier.
Där somnade jag varpå Ronya twittrade bilden på mig.

Typ åtta timmar senare så väcktes jag, fortfarande i soffan och med jacka på, av Emily och nu är jag på väg till jobbet.
Förhoppningsvis lite mindre sliten idag då.

4 kommentarer:

  1. Och tänk så mycket tid du sparade på att slippa hålla på med kläderna. Det här är framtiden!

    SvaraRadera
  2. Gunde spar tid genom att duscha snabbt, du spar tid genom att inte duscha. Har inte du högre procent segrar mot starter än Gunde också genom skidkarriären? Gunde borde vara imponerad!

    SvaraRadera
  3. 20% känns ju ändå okej och jag duschade faktiskt i julas!

    SvaraRadera