Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-01

Årets första sprängning

Hej hej!

Hade tänkt mig 3x20 igår natt. Men eftersom det blev så himla sent så ändrade jag planen till 2x20. Förhoppningen var också att förbättra effekten från vinterns bästa pass, då körde jag 3x20 på 282 watt. Om det inte hade varit för att pannbenet varit så tunt så kanske det hade gått. Nu blev det 20 + 6 minuter på 300 (!!!) watt. Skaplig höjning i alla fall...

Förra vintern sprängde jag mig på vart och vartannat pass. Det kändes aldrig bra på något vis. Igår var jag därför något förvirrad efteråt. För signalerna i benen sa skitbra, men sedan gav jag plötsligt upp så jag kunde inte riktigt komma fram till om det var ett bra pass eller om jag var kass.
Så här blev det.

Jag får göra ett nytt försök helt enkelt, det där med 300 watt var ju inte direkt omöjligt. Sedan jag la av 2009 så har just två 20:or på 310 watt varit det bästa jag fixat på den typen av intervaller. 3x20 på 300 till och med. Så jag tror inte jag är så långt borta längre. Kul det då i alla fall.

Hela passet hittar ni här: http://connect.garmin.com/modern/activity/687230540

Nu ska jag på Filips innebandymatch, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar