Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-11

Matbilder +ANNAT

Traditionsmat på Lager 157 innan Leksand-matchen igår.

Besvikna Leksand-fans efter matchen. Tyvärr gjorde Leksands IF en riktigt dålig match så det blev liksom aldrig riktigt roligt. Men vi fick ju äta på Lager 157 i alla fall och i Tegera Arena så gick både hamburgare och popcorn ner. Dessutom inhandlades Leksandhalsduk, Leksandflaggor och hockeykort!

Dagens lunch. Fisk, ris och GRÖNSAKER! För att vara bloggare så har jag ju varit rätt dålig på matbilder. Idag får ni två matbilder bara för att kompensera för detta. Hade ju en period med bilder på dagens lunch, men det tröttnade jag tack och lov ganska så snabbt på.

Ni läste ju i morse om att jag sov i soffan i natt. Tydligen så blev det 8½ timme sömn och jag hade somnat mitt i ett samtal. Hårda bud. Har noterat andra sömnbristrelaterade symptom på sistone. Det skulle ju kunna vara att jag börjar bli gammal och senil också, eller att vi har fått en bebis. Men det skulle faktiskt också kunna vara på grund av att jag sover för lite som jag den senaste tiden har:
- Åkt med barnen till Filips innebandymatch på en lördag, när matchen skulle spelas på söndagen.
- Glömde Filips skridskor när vi skulle till hans matcher i helgen och kom på det när vi hunnit åka en mil.
- Glömde hockeybiljetterna igår men kom på det ca: 4 km hemifrån och kunde vända snabbt.
Jag tycker annars att jag brukar kunna ha bra koll på grejerna och planera väl.

Har ju haft vilodag idag. Är fortsatt lite sliten och trött men om jag bara går och lägger mig typ nu och vilar också imorgon så är jag nog med i matchen igen till helgen. Ska bli skitkul att åka Fatbike. Såg startlistan till inofficiella Fatbike-SM och har hittat en storfavorit i Emil Linde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar