Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-20

Kvällstankar

Dagens lunch: Gulaschsoppa.

God afton vänner.
Känner mig fortfarande sliten och har någon irritation i luftvägarna, kanske är det en övre luftvägsinfektion som är på gång? Har faktiskt gubbvilat i soffan nu i kväll. Är hemma med småtjejerna då hustrun jobbar, Emily är i Stockholm och Filip har kollat Leksand-Örebro i Tegera Arena med en kompis. Skönt för oss tre att få hänga lite!
I kväll blir det tidigt i säng och så ska jag försöka sova och hålla tummarna samtidigt. Imorgon vaknar jag antingen förkyld eller frisk, lite så är känslan. 08:30 ska sonen och jag infinna oss i Ludvikas ishall (där vid starten för Finnmarksturen är, nu vet?) så det blir ingen sovmorgon i alla fall så det gäller att komma i säng i tid i kväll. Ska bara få hem sonen så kan vi alla gå och lägga oss sedan.

Vaknar jag frisk imorgon så blir det kompiskampen mot kvällen någon gång. Garmin är ju på plats på VM så jag tänkte kika förbi där någon gång nu i helgen också, även om jag inte hinner se skidtävlingarna pga hockey.

Ett försök till självmedicinering i kväll. Ännu en av fördelarna med VM i Falun: massor av olika munkar!

Kul att få se cyklisten och falubon Robert Reyier Österling i VM-flödet nu i kväll. Robban ställde nämligen upp och tvättade kläder åt amerikanska landslaget idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar