Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-08-25

MTB-distans med Jens

Hej, kära bloggläsare!

I morse körde jag distans med Jens. Eller vi började i morse i alla fall. Vi körde min gamla crossdistanslångloppsbana med våra skogshojar. 110 kilometer och inte ett enda STRAVA-segment. Det går alldeles utmärkt att cykla även utan segment, vi tuffade på rätt bra mest hela tiden så benen är riktigt mysiga nu så här på kvällen. Jens har skaffat en ny telefon, så idag fick jag äran att bli med på bild också:
På väg ut ur byn

En fin grusväg

En krispig skäggapa i slutet av rundan

Jag tog givetvis också några bilder, här står Jens och luftar optiken på sin nya Sony Mobile Xperia ZR

Hade hoppats på att fånga Jens på bild ungefär halvvägs upp i den lilla backen, men han var så snabb att jag inte hann.

Höstfärgerna har kommit fram längs Törnbergs väg

Fin runda där både distanserna och backarna som kommer drygt halvvägs in i rundan tar ut sin rätt mot slutet. Nu låg vi väl ändå på ganska bra också vilket givetvis hjälper till när man vill bli trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar