Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-08-21

Det var DM i MTB igår och jag har STRAVA-pendlat

Bild från Emil Lindgrens Instagram-flöde

Svenske mästaren Matthias Wengelin före proffset Emil Lindgren. Skulle kunna vara SM eller kanske någon sverigecup som har turen att locka bägge dessa snabbingar till samma race. Men det är bara distriktsmästerskapen i Säter. Avgjordes igår och Wengelin kunde vinna efter en tät spurtstrid. Det är verkligen inte lätt att vara bäst i Dalarna på MTB, det är då en sak som är säker.

I morse när jag cyklade till jobbet så tänkte jag ta det lugnt på väg hem från jobbet. Men så på fikarasten så kollade jag in STRAVA och fann att det fanns tre segment på min hemväg. Klart att det skulle sprättas då. Så istället för lugnt hemtur så fick jag 26 hårda minuter under hemcyklingen fördelat på tre segment. Gött mos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar