Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-08-23

Nyhetsbrev

Hej!

Visst vill väl du ha ett nyhetsbrev av mig? Jag har inte tidigare skickat ut något sådant, allt jag har att säga brukar ju komma ut här i bloggen ändå. Men nu tänkte jag börja med att skicka ut nyhetsbrev någon gång per år. För att tipsa om tävlingar på bloggen, påminna er om att jag finns och kanske skriva lite om något cykelrelaterat som jag engagerar mig i. Om ni vill ha ett nyhetsbrev så mejla mig på henrikoijer@gmail.com och skriv just det.

I vintras hade jag en adventskalendertävling i bloggen, nu är alla e-postadresser sorterade och räknade och när dammet lagt sig åtta månader senare så visar det sig att det var 843 deltagare! Riktigt kul att så många var med. De som deltog i den tävlingen kommer också att få nyhetsbrevet, oroa er inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar