Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-02-05

Ett hårt jobb, men någon måste göra det

Cyklade hem från jobbet i fyrtiotusenmiljarder centimeter nysnö. Det var skitjobbigt även om just denna cykelbana var plogad.

På grund av att jag klantat till logistiken så missade Filip helt sin innebandyträning idag. Jag berättade som det var och den ledsna minen förbyttes mot 50 minuters landbandyglädje på gården där sonen kunde vinna med 20-19. Ebbahs dans är i området, så den fixade vi i alla fall. Så trots att jag började eftermiddagen som en usel pappa så har jag nu vägt upp det med lek och våfflor. Tur att barn inte är långsinta!

Igår började Ronya på sitt nya jobb genom att ha en utbildningsdag, idag började hon på riktigt. Så spännande!

Jag har en del kul grejer på gång dom närmsta dagarna, ni kommer att få ta del av det eftersom det rullar fram. Har mycket att göra på jobbet nu också så det är inga problem att få dagarna att gå direkt. Nu ska jag lägga in ett kartprogram på min nya dator så jag kan leka med kartor även utan internetuppkoppling. Kartor är skitkul!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar