Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-02-21

Frukostblogg

Godmorgon kära bloggläsare!

Igår kväll tvingades jag inse att det nog blir en vård av barn-dag idag. Ebbah har varit lite småhängig ett par dagar nu nämligen. I natt hade hon hög feber så det var ett bra beslut att stanna hemma idag. Annars så pratade jag på jobbet igår om att börja jobba lite övertid eftersom jag (vi) har så mycket som måste göras på så kort tid. Men istället för längre arbetsdagar så blev jag nu utan en. Men, familjen framför allt. Så är det. Visst skulle Ronya också kunna ha varit hemma, men hon har ett sjukvårdsbesök idag följt av eftermiddagsjobb där hon gör sin sista inskolningsdag.

Med lite tur så kanske jag kan hinna stöka undan lite av mina privata projekt idag, och tömma inkorgen. Men jag vet ju hur det där brukar gå när man är hemma för VAB. Det är ju för barnen man är hemma och så brukar det också bli. Kanske att jag kan få se lite skid-VM i alla fall? Tänkte träna också, det valde jag bort igår kväll av olika anledningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar