Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-02-11

På bättringsvägen, men helt slut

Hej hej!

Jag mår bättre nu. Magen är fortfarande inte helt bra, men inte akut kass i alla fall. Det känns som om jag är kvitt febern också nu. 24 timmars energidränering och hög feber sätter sina spår, helt klart. Bara under dom senaste 18 timmarna så har jag nog sovit 14-15 av dom. Innan dess sov jag också väldigt mycket. Säkert halva gårdagen spenderade jag sovandes.
I morse samlade jag kraft och gick ner till restaurangen för en lätt frukost, ibland mår man ju dåligt för att man inte ätit något också. Sedan skulle jag vila en kort stund för att se hur kroppen reagerade och nu fyra timmar senare så har jag vaknat igen...
Nä, ska väl kliva upp nu och se hur kroppen känns, kanske hitta något ätbart också. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar