Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-18

Morgonpigg

Ebbah vaknade 05.38, eller det var då jag vaknade av att hon var vaken iaf. Kändes ju lagom motiverande. Nu är Ebbah, Filip och jag uppe. Snart kommer väl Emily med raska steg mot TV-soffan. Vid åtta ska Emily till skolan, Filip ska vara på dagis klockan nio och sedan ska Ebbah och jag sova. Jag tar chansen. Någon gång idag ska jag träna också. Behöver väl inte gå in på detaljer rörande träningen men kan avslöja att det är sopig träning jag skall bedriva.
Ni är föresten helt anonyma när ni skriver kommentarer här. Jag kan inte ens få reda på er IP-adress. Så kasta skit anonymt om ni så önskar, varken jag eller någon annan kommer jaga er. Jag är faktiskt förvånad över att inte fler kastar skit i kommentarerna, med tanke på hur många som läser varje dag.
Nu ska jag börja arbetet med att få i storungarna föda, först Filip givetvis eftersom bara han är vaken av de stora.

Vägde 68,4 kg i morse

2 kommentarer: