Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-12

Press

Jag känner pressens tyngd på mina axlar. Det går ju inte för sig att ni sitter på jobbet och har tråkigt. Så givetvis måste jag offra mig och uppdatera bloggen. Vad ska ni annars göra? Vända papper? Spela Röj? Inget fel i att vända papper, men att läsa på min blogg är förhoppningsvis snäppet bättre.

Eftersom detta är en cykelblogg kan jag skriva något cykelrelaterat. Idag ska jag få ett paket någon gång mellan klockan 13 och 15. Jag har två gissningar på när paketet kommer, antingen kl.14 då jag borde vara på dagis och hämta Filip, eller... säg 14.59.
Ni vet hur det är med att vänta på paket va? Det ska komma en viss tid och där sitter man och väntar..
Hur som, jag är inte helt säker på vad som kommer, men jag gissar att det är cykelrelaterat. Utan att vara en cykel. För det vet jag att det inte är. Nä, nu ska jag nog gå och vänta på paketet istället.

1 kommentar:

  1. Helt klart en godkänd bloggdag sedd ur en pappersvändares synvinkel.

    SvaraRadera