Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-28

Portugal - Sverige 0-0

Japp, så var matchen slut. Eftersom Zlatan är halva Sverige, enligt portugiserna, så måste de ju skämmas efter att bara ha fått 0-0 mot Sverige. Tänk, med Zlatan i laget hade vi vunnit. Kul att se innebandyspelaren Henrik Larsson ta en plats i fotbollslandslaget också. En annan rolig sak att se är hur svenskarna firar 0-0, som om de vunnit.
Jag borde gå och lägga mig, det blir ju sommartid i natt. Så Ebbah väcker mig mellan 4 och 6 imorgon alltså. Tur att jag inte har någon tid att passa imorgon, ska försöka sova när hon sover på dagen också. Har börjat känna av att det blivit för få sömntimmar den senaste tiden. Och då menar jag inte som man kunde känna av det när man inte hade barn. För då sov man ju bara mer natten efter. Men nu, natt efter natt efter natt. Det blir på en helt ny nivå. Tidigare var jag en långsovare. Sånt är livet, härligt.

Kollade ju på ban-VM idag. Madison är ju inte helt enkelt att hänga med i. Inte ens de kunniga kommentatorerna hade riktig koll. Poängen hade de koll på. Men inte vilka som lyckats varva klungan, vilket kan vara viktigare än poängen...
"Jag är inte säker på att danskarna har tagit ett varv, däremot ser det ut som om dem är på väg att ta ett varv till"
-Magnus Bäckstedt.
Det citatet säger väl lite om hur lätt det är att hänga med i madison.

1 kommentar:

  1. Bäckstedt hade väl rätt i ytterligare 1 varv för danskarna, austaliensarna och tjeckerna hade väl 2 varv på klungan, några till inkl tyskland och storbrittanien hade 1 varv på klungan ? Däremot uppskattade jag sovmorgonen man fick när lillkillen hemma fattade åt vilket håll klockan skulle ställas åt och vi fick en timmes sovmorgon ;-) T

    SvaraRadera