Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-28

Livestream av E3 Prijs, sport på TV och Marcus Ljungqvist satsar mot OS2012

Skam den som ger sig, Marcus "Ljunken" Ljungqvist satsar vidare mot OS i London 2012:
www.dt.se
Idag tävlar han i E3 prijs som ni kan se här(på franska...):
www.rtbf.be 14:30 lär det börja.

Dessutom är det ju en del sport på TV idag/i kväll. Jag har plockat ut russinen åt er;
SVT 1 12.05
Världscupen skidskytte herrarnas jaktstart från Khanty Mansijsk, Ryssland.
SVT 1 14.05
Världscupen skidskytte damernas jaktstart från Khanty Mansijsk, Ryssland.
SVT 1 15.30
VM i terränglöpning från Amman, Jordanien.
Kanal 5 15.30
Semifinal ishockey HV71 - Frölunda.
Eurosport 19.00
Cykel VM på bana(velodrom).
TV 6 21.00
VM-kval fotboll Portugal-Sverige.

Ha nu, som jag, en riktigt bra sportdag. Tyvärr kommer jag inte ställa av juniorer och svaga cyklister på några distanspass i helgen, då Ronya pep iväg till Stockholm och sin mamma med Filip igår och lämnade Ebbahbebisen hos mig. Så jag och Ebbah spenderar kvalletid tillsammans hela helgen. Dock är hon lite för ensam för att lämnas ensam hemma i 5-6 timmar, så jag skippar distansen.
Jag är inte bara elitcyklist, jag är pappa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar