Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-25

Topp 7 besvikelsestäder i mars.

Igår listade jag topp 10 bland städer som genererar flest besökare. Det finns många som gör mig besviken också, en hel del Stockholmsförorter där det borde finnas intresserade bland annat. Här listar jag några av mina besvikelser denna månad:

84. Rättvik 13
96. Skara 8
103. Vårgårda 7
126. Mölndal 3
127. Uddevalla 3
137. Eksjö 2
181. Kvänum 1

För att inte vara allt för negativ avslutar jag med tre städer som överraskar positivt på mig i statistiken:
12. Umeå 198
13. Östersund 170
15. Arvika 131

7 kommentarer:

  1. Jasså, så L-Å har blivit en sån snålis att han inte tillåter lite TCåkning ens om någon inte är där?

    SvaraRadera
  2. Hörru du, du har ju glömt världsaltet Örebro?!?

    SvaraRadera
  3. Alltså, jag har full förståelse för Högskolans tankar kring vilka som får använda cyklarna. Skulle jag själv köpa in några testcyklar till min verksamhet så skulle inte vem som helst få åka på dom.

    Örebro varken floppar eller toppar.

    SvaraRadera
  4. Men du är ju inte vem som helst ;-)

    SvaraRadera
  5. ÅKA på testcykel kan jag förstå att nån inte tillåter;)

    SvaraRadera
  6. Är det unika besökare du visar?

    SvaraRadera
  7. Jag använder mig av Google Analytics för att få fram statistik. Siffran bakom städerna anger vad Google anser vara "besök".

    SvaraRadera