Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-01-12

Hej, bloggen!

Idag har vi varit hos tandhygienisten för första gången ever med Frida, det hela gick mycket bra som ni kanske ser! Hon snodde en plastmugg och fick en egen tandborste. Valde färg själv och allt. På tandborsten alltså.

Efter besöket hos tandis så handlade vi! Det blev toapapper, tandkräm, sköljmedel, välling, limpa, ost, mjölk och några Dumle. Dumle köpte jag eftersom Filip fick en kartong Dumle i julklapp och hans pappa kan ha provsmakat några utan Filips vetskap. Så nu har jag fyllt på kartongen igen.

Nu på kvällen så har jag varit på mellanbarnens innebandyträningar. Skönt ändå att de har sina träningar på samma dag, samma plats och direkt efter varandra.

Mellan allt och inget så har jag kollat igenom det filmade materialet från i söndags. Klippte ut några snuttar här och där och fick ihop 5:10 videoklipp. Ska nog lägga in lite text i den och sedan är den redo läggas ut på tuben.

Ikväll ska jag träna. Bäst att göra det snart, innan jag somnar...

Såg på Emil Lindgrens instagram nu i kväll att Michael Olsson, som vunnit landsvägs-SM två gånger om, har vurpat riktigt illa men kommit undan med en bruten höft. Han är nere tillsammans med Emil, Matthias Wengelin, Jenny Rissveds och kanske någon mer. Jag hoppas givetvis att Michael kryar på sig snart så att han kan ställa skåp i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar