Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-21

Återvinning av gamla vurpbilder

Ibland går jag bakåt i tiden via bildmappar och bloggen och hittar då tillbaka till guldkorn som dessa:
Här lyckades jag fota Oscar precis när han ramlade och satte huvudet i den djupa snön som vi hade den 2:a februari 2008. På väg från Oxberg i riktning mot Lustebo för er med lokalkännedom eller kartintresse.

Man behöver inte ha följt den här bloggen speciellt länge för att ha sett denna bild som Hans Lundin tog på mig 1:a oktober 2011.
Har ni några härliga bilder på cyklister som dyker i snö?

3 kommentarer:

  1. Känner mig som en Kung då jag nu märkte att jag har en egen blogg-etikett i din blogg =D

    Kungbilder också för den delen. Mer vurpor åt folket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att kungligheter förtjänar egna etiketter!

      Radera