Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-07

Benen är tillbaka

Idag gick det att trampa igen. Hade tänkt träna igår, men sömnbristen i kombination med att jag kunde sticka iväg och träna först efter klockan 18 gjorde att jag skippade gårdagens träning. I natt fick jag faktiskt sova ungefär sju timmar. Visserligen med ett avbrott, men sju timmar är bra. Pulsen var ganska hög hela dagen idag, men att ha benen med sig hjälper ju en del. Nu har jag möjlighet att träna ikapp lite. För utan ben skulle det bli svårt...
Jag var ute i nästan fyra och en halv timme, vet inte riktigt exakt då jag råkade stänga av pulsklockan en gång och senare så glömde jag att sätta igång den efter något stopp. Micke var fortsatt stark inledningsvis. Vi var först sju personer som samlades på Postenparkeringen. Men efter en kvart stack vi in på ett skoterspår och då var det bara Micke, Lars och jag kvar. Lars var stark idag. Växte in i passet så att säga. I SM-backen grillade han på fint med mig och Micke på rulle. Till en början låg jag "bara" strax över 85%, men backen är lång. Mot slutet låg jag konstant över 90% och toppade 94%. Men jag hängde med iaf. Något jag inte hade gjort med senaste veckans ben.
Idag var jag med och drog lite också, även om jag nog drog minst så var jag iaf med i matchen. Första halvan av passet var väldigt mycket skoterspår, andra halvan var bara väg, i ganska högt tempo och inte så mycket snack. Bleckur grillade också lite i backarna vid Skuggarvet. Skönt.


Micke sträcker ut gruppen, tvåpar är till för motionärer.


- Vilken väg ska vi ta?


Lars, som idag började vänja kroppen vid att äta mat(!?).


Stark-Micke.

2 kommentarer:

  1. Inte konstigt Micke är stark, han har ju guldigt styre. :) Helt logiskt.

    SvaraRadera
  2. hur står det till på skärmfronten nuförtiden? ser lite halvslappt ut på många håll/stef

    SvaraRadera