Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-01-09

Beställt två cyklar och ischias i surbenet


Hej och god morgon i vätan! 

Sicket trist väder vi har nu alltså. Plusgrader, slask och vatten så långt ögat kan nå. Men det blir bättre, det blir det alltid. Minusgraderna ser ut att återvända igen nästa vecka så då får vintern en chans att börja om igen. 

Diskbråck/ischias-status: När jag sträcker benet eller böjer det så får jag som krampkänsla i benet. Alltså varje gång jag sätter mig ner, ställer mig upp, böjer mig ner eller ska plocka upp något som är långt ner.
Hade en riktigt dålig bendag igår. Eftermiddagen och kvällen var riktigt dryg med mycket smärta och många kramper. Kan det bli 50 sådana kramptillfällen på en dag kanske? Det tar givetvis mycket energi också så det är lätt att bli trött mot kvällen. Igår var jag väldigt frustrerad över detta men precis som med vädret så kommer det att bli bättre. 

Till kommande säsong så har jag beställt mig två finfina cyklar. Jag får ha dom i bakhuvudet nu resten av vintern så blir det lätt med motivationen. Jag har beställt en Gravel-cykel och en heldämpad MTB. Det tyckte jag att jag var värd. Det kommer att bli en helt fantastisk vår/sommar/höst med dessa hojar. Vilka hojar det blev får jag lov att återkomma med lite längre fram när det är levererat och klart. 

Har du beställt någon ny cykel till säsongen? 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar