Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-01-02

Back to business


Hej och god morgon på dig! 

Ny vecka, nya möjligheter och jag ska tillbaka till jobbet efter lite jullov. Det blir dock en lite kortare arbetsvecka denna gång då jag är ledig på fredag igen. Sedan är jag ledig fem dagar då jag tar lite lov tillsammans med barnen i början på nästa vecka. 

Lite planer för veckan:
Måndag: Jobbpremiär!
Tisdag: Cykelmöte på kvällen
Onsdag: 
Torsdag: Sjukgymnast och nattjobb (00-06) åt Ebbahs klass. 
Fredag: 
Lördag: 
Söndag:

Tomt i träningskalendern än då jag fortfarande är väldigt besvärad av diskbråck och nervsmärtor i benet.

Igår ägnade vi oss åt den nya och mycket trevliga traditionen att elda upp julgranen. 

Ha det så gott och tack för att du läste, vi hörs imorgon igen! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar