Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-10-01

10 år på Dalatrafik!

 


Hej och god morgon på dig!

Första oktober idag, vilket betyder att det nu var tio år sedan jag officiellt började jobba på Dalatrafik. Tio år där jag började som vikarie på Kundservice, gick vidare till hållplatsinventering, fortsatte med att göra tidtabeller, hjälpte planerarna med upphandlingsmaterial, blev trafikplanerare, blev trafikutvecklare, blev teamledare för trafikplaneringen och just nu är jag faktiskt Tf. Trafikchef med ca 40 medarbetare. 

Det har hänt mycket under mina år på Dalatrafik och det fortsätter att hända saker. Jag är glad över att ha fått möjligheten att hela tiden utvecklas på min arbetsplats och jag tänker givetvis fortsätta den resan framöver. 

Bjuder på en bild från när jag jobbade på Kundservice för 10 år sedan. Mycket har hänt sedan dess men mycket är sig också likt. 



1 kommentar:

  1. Kul med arbetsplatser där det finns och ges möjligheter att utvecklas och utveckla! Generellt tycker jag att vi är rätt bra på det inom trafiken :-)

    SvaraRadera