Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-10-30

Kul igår samt min träningsmängd detta år

 


Hej och god morgon! 

Bilden ovan har jag snott från Niclas Brus Strava-konto, där brukar det dyka upp lite godis efter träningarna och det gjorde det även igår. Kul med folk som delar med sig och alla gillar ju en bild. 

Mina bilder från gårdagen hittar ni givetvis i gårdagens blogginlägg


Såhär har min träningsmängd sett ut sedan jag började vinterträningen förra året i november. Klarade mitt mål om 2000 minuter fram till september där det tog tvärstopp. Då blev det 250 minuter istället. Men om man bortser från att årsträningsmängden då inte blir så fantastisk kanske så gick det ändå ganska mycket enligt plan. 

Nu i oktober så har jag ju börjat träna lite igen och tanken är alltså att starta vinterträningen inför nästa säsong nu på söndag den 1:a november. Jag är taggad!

Såg på internet att man nu kan åka längdskidor på Lugnet, jag är faktiskt lite sugen på alternativ träning också, då har det ändå gått långt... Nu ska jag jobba fredag, vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar