Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-10-08

Kul jobb att söka i Cykel-Sverige!

 


Hej!

Idag är det torsdag, inga konstigheter med det egentligen men för mig så var det torsdag redan igår så det är lite förvirrande allt detta. Men det var skönt igår när jag insåg att veckan faktiskt hade ytterligare en dag. 

Bilden ovan är från i måndags då jag var ute och trivselcyklade för mig själv. I förrgår köpte jag ett par nya sulor till crossen då däcken som sitter på sitter alldeles för hårt. Fattar inte varför det blir så men skulle jag punktera ute på en runda så skulle jag få svårt att fixa det och så kan man inte ha det. Så jag köpte ett par Maxxis Mud Wrestler, kanske inte optimalt på grusvägar men jag har ingen brådska när jag cyklar och alternativen var inte så många. 



Om du är sugen på ett nytt jobb, älskar cykling och skulle vilja jobba med det så finns följande tre kanonjobb för dig. Vet du om något ytterligare eller söker engagerade cykelmänniskor till just din arbetsplats så tipsa mig gärna! 

Canyon Sverige (Bålsta) har ett jobb för dig som gillar marknadsföring.  
https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/24271071

TREK Nordic (Halmstad) söker säljchef, OBS sista ansökningsdag imorgon! 
https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/24256771

Cycle Europe (Varberg) söker medarbetare till deras tekniska kundsupport:
https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/24237729 

Vilket av jobben ovan hade du helst velat ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar