Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-10-23

Idag blir det sol !

Hej och god morgon på dig!

Ännu en regnig morgon, men snart blir det ljust och då ska solen också titta fram. För det har väderprognosen lovat. Det blir ett skönt avbrott efter några dagar med grått och regn. Riktigt skönt.

Ingen cykling för mig på ett par dagar, hade ju hårt race i måndags och i tisdags så det gjorde inte så mycket att det nu blev två vilodagar. Imorgon och på söndag så ska vi cykla till Rättvik och tillbaka också, så då kommer det att bli en hel del cykling. Vila är också viktigt och glöm inte att det är jättelångt till våren. Alltså på riktigt jättelångt. Så jag kör fortsatt avslappnat i oktober så får jag dra igång träningen på allvar igen i november. 

Har inte riktigt hängt med i Girot eller på Vueltan nu då jag inte haft tid att kolla. Igår jobbade jag till efter åtta så då var det inte direkt läge att kolla ikapp heller. Men enligt vad jag kan läsa mig till så verkar det vara spännande tävlingar.

Kanske den sista bilden som ni får se från denna cykeltur i lördags. Det börjar bli dags att ta lite nya cykelbilder.

Glöm inte bort att ni har 10% extra rabatt på redan bra priser hos Siroko genom denna länk (eller genom att klicka på loggan till höger på bloggen: https://srko.co/henrikoijer

Vi ska som sagt cykla Rättvik tur och retur i helgen, hur ser dina cykelplaner ut? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar