Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-10-14

Hej från livet!

 

Hej och god morgon!

Skorna är nu rengjorda från gårdagens ridlektion med Frida, skor med vitt funkade sådär i lera och hästbajs men det har jag ju bara mig själv att skylla för. Frida går ju också på ridning nu så det är två ridtjejer i familjen. 

Skippade cyklingen igår, jag cyklar ju när jag känner för det i oktober och igår kände jag inte för't bara. Var egentligen anmäld till WTRL Zwift racing league, men jag är för dålig. Alltså att tävla i A-klass funkar inte riktigt för mig just nu och i förrgår kväll så bestämde jag mig för att ställa in min medverkan i gårdagens premiärlopp. Kommer dock att bli starkare för varje vecka som går nu så snart är jag tillbaka på banan igen. 

Planen är att träna något i kväll, har ni några tips?!

Nu bär det av mot jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar