Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-10-21

Bojsänke på lagtempo!

 


Hej och god morgon!

Hårt pass på cykeln igår kväll då det kördes lagtempo med ett lag ur Team SZ. Formen är ju sådär så jag gick snabbt från okej till att mina förningar mer bromsade än hjälpte gruppen. Men jag försökte ändå gå med så mycket jag orkade. Loppet var 25 km och jag stod kanske över förningar 3-4 gånger fram till sista 2-3 kilometerna då jag inte orkade mer. Tappade kontakten, kunde inte komma in på rulle och hade inget att spurta med. Sån var jag. Som grädde på moset så var vi endast fyra startande och tiden togs på fjärde gubbe i mål så jag var tvungen att hänga med hela vägen.

Men jag var där, jag gjorde mitt bästa och jag tog i så jag såg stjärnor. 

Lyckades med bedriften att göra illa mig själv på ett lagtempo inomhus också, eller egentligen var det under uppvärmningsprocessen som detta skedde. 

TTT på Zwift. Tack till lagkamrater för att dom så solidariskt släpade med mig runt. Om några veckor kan jag nog prestera bättre!


Plogbilsbloggen är härmed officiellt startad för säsongen 20/21! Jäklar så det snöade igår, men idag regnar nog den sista snön bort igen. 

Nu väntar vi bara på vörtbrödens entré. 

Ha det gott, vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar