Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-10-13

Än så länge = bara besvikelser

Hej och god morgon! 

Att jag har haft en lång vila på grund av skada och sjukdom är något som min kropp har förstått men huvudet verkar ha missat det helt. Besviken, missnöjd och frustrerad över att kroppen inte gör som huvudet vill. Det gick ju så lätt förut? Det har varit några bedrövelser på Zwift den senaste tiden och fler lär det bli. Vinterträningen drar igång i november och då kommer jag att börja mäta förbättringar. Nu gäller det bara att bita ihop och stå ut den närmsta tiden för jag vet ju att det vänder. Det är bara frustrerande när kropp och knopp inte kan komma överens. 

Samtidigt så är det väl bra att huvudet fortfarande vill mer. Jag är motiverad till att försöka bli bättre än vad jag någonsin varit och ni får som alltid följa med mig på den resan. 

Solsken igår och jag hoppas få kunna se solen lite idag också, det behövs alltid sol och den ger energi.

_______
Hörde ni om cykelhandlar'n som inte fick något stöd av staten under Corona, så han gick på pumpen, däckade och tvingades sadla om? Han var inte alls nöjd med styret och nu har man sett honom på lyset, typisk kedjereaktion. Det gör honom gott att växla ned men han lär inte hjula fram i tillvaron. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar