Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-26

Nöjd med dagens träning!

Hej och god kväll!

Här börjar det bli dags att summera dagen och det gör jag ju på denna blogg helst i någon slags träningssammanfattning. Cyklade ju till/från jobbet idag och på väg dit så körde jag distansfart, 145 blev snittpulsen (74.7% av max) och kroppen gick från trött, slö, omotiverad och liksom lite ledsen till att komma fram till jobbet full av energi och en positiv känsla. Så himla gött att en timmes cykling kan göra sånt med mig!

Nöjd kille på väg till jobbet.

Ser ni dom två hjortarna nere till vänster på åkern?

Hade sedan en bra dag på jobbet med ett bra och intressant möte på eftermiddagen. Det drog ut lite på tiden dock men det gör ju under med motivationen att pressa lite mer när jag skulle cykla hem sedan. Dammade på i 53 minuter och fick en snittpuls på 162, vilket motsvarar 83.5% av max och det var precis vad jag ville ha. Målet var mellan 80-85% av max. Dessutom var det vinterträningens bästa känsla på hemvägen, kände mig bara stark liksom. Så himla gött det med. Det går åt rätt håll.

_________

Såg att Lidingöloppet gjort en artikel med Bantips Lidingöloppet MTB 63 km. Calle Friberg tipsar och min tävlingsvideo används för att visa dom olika avsnitten på banan, skoj skoj!

Har också sett att vloggen från i morse fått många visningar, kul att den mottogs så väl! Det har ju annars gått lite knackigt på visningsfronten med mina senare videos. Dagens video har redan setts av fler än vad mina fem föregående videos har nått upp till. Också kul och det ger motivation till att fortsätta med vloggandet.

Videon från i morse, om ni missat den:

Jag gillar mest att det jag fick med så fina stigar i videon..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar