Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-13

Cykelblogg


Hej och god förmiddagsfika!

Egentligen bara kaffe, men av någon anledning så kallar folk det för fika ändå. Jag har i alla fall fuskfikat redan då jag tog med mig ett par vörtmackor på dagens pendling som jag åt för en liten stund sedan här på jobbet.

Cyklade till jobbet idag igen. Hade sällskap av Frida till förskolan den första biten. Hon var så glad över att också få cykla TILL dagis, annars brukar hon bara cykla hem då vi brukar åka bil. Men nu så fick hon cykla då jag är billös och dessutom cyklade hon med sina nya cykellampor på. Baklampan blinkar, därför syns den inte på bilden ovan...

Jag körde sedan distansfart till jobbet och tänkte klämma några intervaller på väg hem för att kunna bocka av ännu ett pass. Full fart i tillvaron annars, prima liv. Har inte så mycket sedan igår kväll att rapportera men om ni missade gårdagens vlog så finns den som repris på min YouTube-kanal eller nedan i bloggen här.

Tack för kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar