Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-10

Carl von Linné och Zwift-pass

Hej och god morgon!

Helg och distanspass väntar oss. Igår var vi ute och åt gott på Pinchos, så idag är vi fulltankade inför cyklingen. Vi tänkte testa Linnévägen, som går samma sträckning som Dalkarlsvägen går. Vi siktar på sträckan Bjursås-Rättvik. Jag vet att jag har cyklat den någon gång innan, men det var många år sedan nu. Det är en väg från 1700-talet så det blir lite grusväg, skogsväg och stig blandat. Det blir nog skoj.

Vädret är precis som dom senaste och kommande dagarna. Grått, relativt varmt och fuktigt/blött.

Arkivbild, men det är vi som ska ut strax.

Fick önskemål om att lägga ut mitt 10x1 pass som jag gjort på Zwift också. Så nu har jag 10x1, 4x4 och maxtestet i samma mapp. Glöm inte bort bara att justera intensiteten. Jag tyckte tex att mitt 10x1-pass var lite för lätt.
https://drive.google.com/open?id=1NG_Z34EzZQyPWNQEbkxRFi2bv_8p3k4y

Vi hörs senare igen, förhoppningsvis har jag då några nya bilder att bjuda på. Vad har ni för cykelplaner denna helg? 

Cykla snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar