Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-28

Det är aldrig försent att ge upp!


Hej och god morgon!

Kallare idag än igår, men snart vänder det igen. Morgondagen ska avslutas på plus enligt prognosen. Jag åker buss idag då jag fick skjuts hem av min kollega Håkan igår. Det hjälpte mig faktiskt jättemycket. Var svintrött igår kväll och fick inte till mitt intervallpass, får ta nya tag med träningen idag. Än så länge så ligger jag på plus när det kommer till träningsmängden och det är bara november.

Idag blir det en intensiv dag på jobbet följt av cykling hem. Får se om jag kör intervaller hemma sen eller vad jag hittar på.

Någon rostade bröd igår i samma byggnad som jag jobbar i. Så vi fick en bra brandövning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar