Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-24

4x4 igår Snöå bruk idag


Ny dag, nya möjligheter!

Vaknar upp och det är helg. Utanför fönstret har det börjat bli vackert igen, kylan har kommit och frosten med den, det blir lite vackrare med frost ute än bara det där mörka och blöta. Jag gillar´t. Snart kommer väl snön på riktigt också och då blir det ännu lite finare och ljusare ute.

Igår så körde jag 4x4 på min Wattbike i källaren. Senast så körde jag 4x4 med 350-360-360-360 watt. Igår så körde jag samtliga på 370 watt. Så det rör på sig. Det var visserligen också jobbigare igår än senast, så jag ansträngde mig mer också och det är kanske inte så att jag plötsligt blivit över 10 watt starkare på tre veckor.

Idag ska Linda och jag cykla i Snöå bruk med Daniel Munters. Jag ska köra min Canyon Lux och vi ska få testa MTB-spår som kanske inte ens är riktigt klara ännu. Jag vet faktiskt inte hur långt dom hunnit, men har sett hur Daniel lagt ut bilder som denna på Facebook:
Det där ser riktigt lovande ut!

Jag tar med minst tre kameror så blir det nog både någon stillbild och förhoppningsvis också en vlog av detta. Minus fem grader ute och sol, så det blir en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar