Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-05

Vörtbröd och maxtest!


Hej och god kväll!

Nu är dom här, vörtbröden. Jag har en tom frys i källaren, redo att fyllas! Skämt åsido, jag fyller nog inte den frysen även om jag har en tom frys där nere som jag skulle kunna fylla med vörtbröd. Men idag köpte jag säsongens två första limpor vörtbröd och ni som känner mig förstår nog att det kommer att bli fler. Mjukstartar lite nu med tre mackor efter en lång dag på jobbet. Behöver fylla på med lite energi.

I kväll har jag nämligen tänkt köra maxtest och det blir nog två stycken. Först det som finns i Wattbike-appen och sedan tänkte jag skapa ett Padilla-test i Zwift som jag kan köra med min Wattbike. Blir skönt att bara behöva trampa och ta i. Eller ja, skönt blir det väl nästan aldrig på ett maxtest men skönt med teknik ibland.

Kanske blir det en vörtmacka eller två efter testet också. Vi får väl se hur bra det går.. Nu ska jag knappa lite i Zwift, vi hörs imorgon igen med resultaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar