Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-31

Skogpromenad, vörtbröd i butik +ANNAT

Skogspromenad på Öijer XC-Arena.

Hej vänner!

I förmiddags så tog Linda och jag en skogspromenad runt min XC-slinga på berget där jag bor. Jag fick visa och berätta om vad man skulle kunna göra och hur den skulle gå å sånt. Visade backfan och andra sevärdheter längs med banan. Efter promenad och lunch så stack Linda ut och cyklade. Jag  fick en till promenad då jag försökte få Frida att somna i vagnen, utan att lyckas. Skönt ändå att få röra på mig. Har ju vilovecka men en promenad eller två är ju liksom bara vardag och inte träning.

När alla var återsamlade så åkte tre tjejer och jag för att handla lite. Hittade vörtbröd i affären! Lite oklart i vilken ordning allt sedan skedde, men nu har vi i alla fall sex (6) barn här hemma. Dels alla egna förmågor och dessutom två inlånade kompisar. Såååå, det är lapp på luckan i kväll.

Linda fick bestämma middag i kväll, jättegott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar