Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-27

Ridtorsdag

Vackert i Borlänge.

Hästtjej och häst.

Nu måste ni väl ändå snart tröttna på den här bloggen? Idag har jag nämligen...... jobbat, inte tränat och spenderat kvällen med barnen. Ungefär som alla dagar. Bara det att torsdagar är inga vanliga dagar, torsdagar är som ni vet riddagar. Dessutom är det pannkakor som gäller på torsdagar. Så jag åt först pannkakor på lunchen och när vi kom hem efter ridningen så var det lite bråttom med maten så jag gjorde pannkakor!

Jag skrev här om dagen om ett par nya samarbeten som jag skulle återkomma till. Hade väl tänkt återkomma till dom denna vecka men tiden springer ifrån mig. Den går så himla fort och det är så mycket att göra varenda dag. VAR. ENDA. DAG.

Hoppas att ni ändå hänger med mig här, det blir roligare saker att skriva om. Till exempel så är ju morgondagen sista dagen på jobbet innan jag är ledig i nio dagar. Så då lär jag hitta på något annat att skriva om. Med lite tur så kommer jag vara sjuk länge nu, så jag har något att blogga om.

Igår slocknade jag strax efter tio, idag håller jag nog mig uppe lite längre. Nu ska jag göra annat, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar