Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-24

Getting shit done

Hej och godkväll!

Sitter här vid datorn och får en del saker gjorda som jag normalt sett inte har(/tar mig) tid för. För att lyckas med detta konststycket så sitter jag inte hemma. Hemma så är det oftast en massa annat som tar fokus, men idag stökar jag undan en del via datorn från annan ort istället. Klart mer effektivt.

Tänker därför fatta mig kort men konstaterar att igår så var det dags för lite julfirande därhemma. Det är ju bara två månader kvar till julafton idag. Affären hade pepparkakor och julmust, såg tyvärr inte till något vörtbröd dock och spanade inte efter skumtomtarna. Har dock sett en påse skumtomtar här på kontoret, så dom borde finnas till salu någonstans i Falun/Borlänge. Har också hört att det finns vörtbröd i butik i södra Sverige... Nu har vörtjakten börjat.
En försmak av julen.

Jag har inte cyklat idag och cyklar antagligen inte imorgon heller, ville mest bara ge er ett livstecken nu så att ni vet att jag lever. Lär återgå till att vara effektiv igen så jag inte tappar tråden. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar