Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-10

Över 1000 likes

Hej vänner!

Idag hade jag en bra och effektiv dag på jobbet (jobbar bäst under press...). Fick klart allt som behövde bli klart och jag behövde inte ens jobba över. Dessutom så hann jag med att åka till Falun för ett tandläkarbesök med Ebbah också. 

En historisk händelse inträffade i väntrummet hos Folktandvården: jag vann!

Efter tandläkeriet så åkte jag givetvis tillbaka till jobbet, jobbade hårt och levererade. Skönt att få det ur världen. Nu på kvällen så har det lagats mat, jag har ätit sjukt mycket och dessutom fikat efteråt:
Mig går det ingen nöd på, när det kommer till energiintaget i alla fall.

För att återkoppla till rubriken så har jag för första gången någonsin fått över 1000 som gillar en av mina bilder på Instagram. Mitt tidigare rekord var något på 700 och denna bild kanske till och med når 1200 likes.

Jag hinner i vanlig ordning knappt med någonting här i livet, så jag ska avsluta detta för nu så hörs vi imorgon istället. Då blir det nog cykelpendling för att få några timmar på Garmin Connect-kontot och bränna dom där bullarna...

Hörs, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar