Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-10-31

Äntligen måndag


Ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Men, idag jobbar jag inte. Ingen arbetsvecka utan istället en höstlovsvecka med tid för återhämtning, tid med barnen och dessutom tänkte jag hinna med lite saker som jag kanske annars inte hinner med.

Bilden är från igår och igår var det städdag. Inte mycket blogmaterial i det kanske... Men studsmattan som ni ser där till höger är nu bortstädad. Imorgon kan det bli snökaos, så det var väl bra att studsmattan äntligen försvann från gården. Börjar bli dags att byta till vinterdäck på både bil och cykel också...

Samtidigt som jag vill hinna med lite under min ledighet så vill jag inte hinna med för mycket heller. Behöver möjligheten till vila och återhämtning. Min förkylning har nog peakat nu i alla fall så jag går mot friskare tider. Nästa vecka kör jag igång med vinterträningen och då ska jag vara frisk!

Nu ska jag ut och gå en stund med Linda, vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar