Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-03-31

Tangerat rekord

Laddar över rekordet från min Garmin Edge 810 till datorn

Den 7:e februari tog jag personbästa i 2x20 minuter på testcykeln, i natt så tangerade jag rekordet. Ganska skönt att kunna tangera rekordet trots mina 6 timmar i sadeln dagen innan och att jag startade träningen 23:48 i natt. Det borde väl därmed finnas lite mer att ge när det blir allvar om ett par veckor? Rekordet för mig är 2x20 minuter med en belastning på 3.2 kp och 97 rpm, alltså 310.4 watt.

Uppvärmning med ett Åstrand cykeltest som troligtvis gav mina bästa siffror någonsin med 138 i puls på 250 watt. Sedan satte jag igång fläkten, öppnade ytterdörren och släppte loss urkraften.

Hela passet hittar ni här: http://connect.garmin.com/activity/470701558

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar