Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-03-12

Dagens

Subway Club® från Subway, i solskenet på Södra Backa

Idag gick jag till Subway och köpte ovan nämnda macka. Med fullkornsbröd! Min Subway-favorit är annars skagen i ett ost och oreganobröd... Lite mer pangpang i den, men även denna var god.

Nåväl, ni skiter väl i vad jag åt för macka idag. Det jag ville komma till är att jag gick dit från mitt jobb, åt mackan på tillbakavägen och fick därmed en härlig promenad i solen och lunchen överstökad på totalt 20 minuter. Skönt att få lite frisk luft och solsken under arbetsdagarna, det här med kontor känns väldigt överskattat dessa vackra vårdagar.

Igår blev det ingen testcykel, skönt med vilodag och lite extra sömn istället. Jag var nämligen grymt trött igår och då kan sova vara bättre än att tvinga sig igenom ett träningspass när jag ändå kört hårt två dagar i rad. I kväll lär jag dock ta tag i mig själv och genomföra ett gött pass på hojen. Valet står mellan styrkefyror eller kvartar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar