Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-03-05

Lyckades med en höjning

För tredje dagen i följd så lyckades jag höja effekten i pendlingen. I måndags: 251 watt, igår 260 och idag 271. Tänkte att det kunde vara en lagom uppgift som uppstart efter sjukdomen, att först bara köra halvfort och sedan öka lite dag för dag.

Idag hade jag 162 i snittpuls jämfört med 161 igår. 11 watt mer och ändå så kändes det mycket bättre. 271 watt i en knapp timme är ju inte jättemycket, men det finns ju potential att höja. Än så länge har jag inte kört fullt ös. Ingen skräll att dom 20 minuterna med högst effekt också var dom första där jag höll 276 watt. Ett snitt på 300+ höll jag i ungefär 2½ minut.

Imorgon tar jag en välförtjänt vilodag och på fredag är det nog dags för testcykel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar