Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-03-05

Sliten

Det började redan igår. Sopslut när jag skrev senast. Slängde ungarna i säng och mig själv i soffan, där jag slocknade ganska omgående. Vaknade av att frun kom hem från jobbet strax före 22 på kvällen och strax efter 22 så låg jag väl i sängen istället. Det hela resulterade väl i 6½-7½ timme sömn i alla fall och det är ju inte fy skam. Kände mig ändå som ett vrak i morse, men det får man ju göra.

Cyklingen till jobbet var slitsam, hoppas kunna blåsa ur kroppen lite mer på hemvägen och sedan är det nästan dags för en vilodag känner jag. Nästan 220 watt är i alla fall minst 20 mer än jag brukar ha på distanspassen, så det gick ju inte jättelugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar