Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-03

Onsdags-VM

- Ny kamera? Undrar Darvell.

Så mycket ögongodis på en och samma bild!

Uppställning!

Glamouren!

Jag tror faktiskt att jag lyckades vinna idag, utan att vara snabbast. Vi körde tre heat om två varv och jag blev trea, tvåa och trea. Cyklister som var snabbare än mig idag var: Martin Eriksson, Jesper Larsson, Johan Landström och Robert Österling. Martin, Johan och Robert misslyckades dock av olika anledningar med att fullfölja alla heat.
Jag imponerades av Pontus Kastemyr som testade på det här med cross och var oss hack i häl, med kanttrådsdäck!
För egen del så kände jag mig för lite i första heatet, släppte på lite mer i andra och blev trött i tredje.

Resultat dyker nog upp på flitige Adams blogg.

Här har ni Garmindata från mina tre heat, snitthastigheten 24-25.3 km att jämföra med Branäs som låg på 21 km/h:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar